Erayldz Kızlar yaklaşık 4 aylık hamileyken sultan papağını sahiplendik başlarda ilgilenebiliyodum şuan son haftalardayım ve çok fazla toz yapıyor ve ötüyor alt katta kayınvalidem var doğuma kadar ona vermeyi düşünüyorum sizce kötü bişey yapmış olur muyum?