İlk çocuğum çatlatmayla oldu, böyle kramplar gırıyordu kasıklarıma. Akıntım neredeyse hiç yoktu. Çatlatma iğnesinden 14 gün sonra test yaptım pozıtıf cıktı. Sonra adet günümü bekledım o gün kan testı yaptım Bhcg 200 lerdeydı. Yani suan hıc strese girme kuzum ben de birsey hıssetmedıgım ıcın endıse edıyordum ama suan yavrum kucağımda. Sana da nasıp olsun inşallah 🙏 bu arad ben de ıkıncı gebelık için dün çatlatma iğnesi oldum hayırlısı artık, nasıp :)