Slma_aygn Zumra333777 ben hakan beye gidiyorum Asya da ama arkadaşım Aygün hanıma gitti 42 haftaya kadar bekledi normal yaptırmak için çok memnundu
Kkaraca Slma_aygn Normal dogum zaman saat belli olmuyor doguma kendisi giriyormu sansami veya ekstra ucret mi talep ediyor acaba bilginiz varmi
Slma_aygn Kkaraca o kadar bilgim yok malesef ama kendi Dr u vardı doğumda mesai saatlerine denk gelmiş olabilir yada nöbetçi kaldığı güne bilmiyorum
Feyza_d Kkaraca bende Aygün hanım takipliyim çok memnunum. Sezeryan da bana 39 a gün vermişti ama oğlum 37+4 de doğdu haftasonu olduğu için özel geldi ekstra ücret alıyor