Bu sağlıklı bir durum değil ki malesef. Hem senin için hem de bebeğin için. Vücudun dinlenmesi lazım. Toplaması lazım. Ve bebeğin daha süt kuzusu. Kreş zamanı gelince ikinci bebeği yapmakta fayda var. İlgi ikiye bölündüğünde birinci bebek ilgisiz kalıyor malesef bu da gelişimini engelliyor.