anneoluyoruuumm16 Tesadüfen Beyhekim acilinde gördüm kendisini aşırı pozitif guleryuzlu narin bir kadın. Resmen abla gibi davrandı bana. Polikliniğine gitmek istiyorum ama randevu bulamıyorum. Kendisine giden var mı memnun musunuz