Lilahazalxx Kızlar 6. Ayımı bitirdim bugün böyle kasığımda ve belimde çok az bi ağrı oldu yoğun değil ama rahatsız oldum veya pinpirikliyim bilemedim. Nette rahim artık büyüyormuş normal diyorlar yaşayan var mı