bebegimveannesi_ 40 artı 5 olmuştuk canım ilk dogumumdu normal olmasını cok istedim bugun kontrole gelecektim çünkü benim ara sıra gelen yalancı sancılar dışında hic bir şikayetim yoktu sıkılmıstm beklemekten kardesim zemzem suyu getirmişti gece onu sureler okuyarak içip uyudum saat üç gibi lavaboya gittim iç çamasırım kanlandı cok korktum tecrübesizdim bebege bişey mi oldu diye evham yaptım cıktık hastaneye geldik nst de sancım hic yoktu doktorumu aradık yatıs verdi suni sancı baglandı saat dört bucuk gibiydi idrara cıkacagım sandım kalkana kadar suyum tamamen bosaldı bir anda kıyafetim ıslandı üzerimi değiştirdim serum sancı nerdeyse yarılandı benim agrılar hala cok duzensiz ve yetersizdi arttırdılar suni sancı ölçüsünü o an gelen gercek sancılar can alıcıydı aglamaktan sesim kısıldı doktora yalvardım beni sezeryana alın diye olmaz bu kadar bekledin hic bir engel yok acıklıgın cok iyi ileriyor dedi dört cm olmustu ama ben odada ağlamaktan yüzüm gözum şiş sancıları karsılıyordum ebe geldi bırakın dedim sancıyı cıkartmak istedim dur önce acıklıgına bakalım yazık dedi bunca saat cektin sancıyı diye teselli ediyordu dua ediyordum artık bagıra bagıra acıklık sekiz cm olmuştu saat da tam 12 bucugu buldu dogumhaneye alındım ıkına ıkına aglaya aglaya dogurdum minigimi onu görunce herseyi unuttum desem yeridir mutluluktan agladım bu defa şimdi yanımda bende ilk idrarıma cıktım şükür ikimizde bir sorun yok iyiyiz 🥰🥰 ama normal dogumun bu kadar zor oldugunu bilseydim asla tercih etmezdim kendi yasadıklarım bunlar taze anneyim herseyi acık acık yazdım sizlere de fikir olur belki 🥰🙏🏻💜 sormak istediğiniz atladıgım noktalar varsa sorabilirsiniz 🌼🤗