Cbcf Merhaba henüz 4 haftalık gebeyim. Doktora gittik ama keseyi göremedik.. sizin süreçleriniz nasıl ilerliyor biraz dertleşelim
Burcuilker1 Cbcf merhaba bende 4.haftamdq öğrenmiştim ama bekledim 5+5 de gittim karından gördüm keseyi bazı anneler vajinal ultrason ile görmüşler şuan 6+3 2 hafta sonra teksr muayene ve inşallah hem bebişimi görürüm hemde kalbini duyarız 🥰🥰❤️
nb- Ben şu an 7+3. 5inci hftda vajinalden kese göründü kalp atışı ekrand göründü duymadık. Haftaya tekrar konteolüm var duycaz inşallah
orkidebahcem Merhaba sağlıkla kucağımıza alma dileği ile bende 5+2 bugün vajindadan kese göründü kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi doktor
Cbcf Benim de bugün 5+2 oldu doktor haftaya gel dedi ama ben de iki hafta bekleyip öyle gideceğim kalbini duymak için ❤️