zeynozey minikhediye doktorum 2’li testte risk çıksa aldıracak mısın bebeği dedi, yok dedim, o zaman gerek yok dedi😃 detaylı yaptırdım sadece
1Sultanaktas minikhediye 2li ve detaylıyı yaptır bence. Aldırmayacak olsan bile erken teşhis önemli 🩷
gunesinannesi_ minikhediye ben öyle yaptım ikili üçlüye gerek duymadım 21+6 yım bugün detaylı ultrason yaptım
gunesinannesi_ minikhediye aynen öyle ben yaptım hiç de pişman olmadım ikili üçlü yaptırmadığıma yine olsa yine yapmayı düşünmem