Dün biraz ağır iş yaptım, bugün hafif adet ağrılarım var ama düzenli değil. Pazartesi nstye giricem 34 hafta salı günü tamam olacak. Ya nstde sancı çıkarsa doktor yatış verirse doğum başlarsa korkuları var içimde. 34 haftada doğan bebek yaşar mı?😔 Kilosunu bilmiyorum, usgye 36 haftada salacak doktorum.