Ecemsiayrn Merhaba hanımlar, ben oksapar Kan sulandırıcı iğnemi kendim yapıyorum Ve karından yapıyorum Dün hafif şişlik ve morluk oldu morarmasına alıştım Oluyor arada ama hafif şişlik olması tedirgin etti aranızda yaşayan var mı sizce neden?
xbebegimx Ecemsiayrn bnde de oluyor 24.haftadayim beze seklinde sisip morardi ama yine de karindan devam ediyorum bacaktan denedim acayip agridi zor girdi🫤
BirazbundanBirazondan1 Ecemsiayrn oksaparı hiç karnımda vurdurmaya cesaret edemedim 🙈hep kolum ve bacaklarda vuruluyorum. Şişlik olmadı morarma oldu.
Ecemsiayrn xbebegimx Haklısınız ama bacaktan daha zor olabilir ben koldan başlamıştım ilk birkaç gün acayip morardı ve ağırdır yaz ayındayız zaten morluklar da dolaşılmıyor karından devam ettim
Ecemsiayrn Ben henüz 11haftalığım karnım büyütmediğini için karından devam ediyorum ilerleyen zamanda belki bacaktan yaparım.
GulbenErhan BirazbundanBirazondan1 varisin varsa bacaktan doktorlar önermiyor bende varis vardı damar genişlemesi çıktı bacaktan iğne olmamam gerektiğini söyledi kalp damar doktoru
GulbenErhan Ben hem koldan hem karından yaptım koldan daha çok ağrı yapıyor şişiyor ve morarma yapıyor ilk başta bana çok garip gelmişti ama alıştım artık göbekten kendim yapıyorum merak etme alışırsın .
turkuaz_ Ecemsiayrn olabiliyor hava bırakmışsınızdır içinde benımde şişlik olmuştu beze gibi günlerce geçmedi nerdense 1 hafta daha bile fazla sonra geçti bu arada ben hiç karından yapmıyorum hep koldan yapıyırum
Hilalgurce Son iki gündür yaptığım jolumda şişlik ve ağrı oldu beze gibi strese girdim neden oldu diye hava da bırakmiyorum eşim yapıyor hep
heg33 Ecemsiayrn aynı yere bi kaç kere denk gelince şişiyor canım.Benim bacağımda kolumda filan hep şişlik oluyor morarmayla beraber