Parsmommy nb- devleti hiç önermem aynı anda birden fazla kişi odaya dalıyor doktorun umrunda değil dünya ne soru sorabilirsin rahat muayene olursun. Kapıda kuyruk ve izdiham oluyor mikroplu bir ortam. Biz medara gidiyoruz gayet güzel
2prensessannesi Gosdee evet gercekten cok iyibir doktor. Hilal hanim diyorlar ama ondan memnun olanda var olmayan da biraz farkli davraniyor bence
Feyzanr41 1palyaco merhaba aktifte aysegul hanımı onermıssınz doktor degısıklıgı yapmayı dusunuyorm kendısı nasıl bı doktor acaba sız memnun kaldınzmı
1palyaco Feyzanr41 merhaba, ben gitmedim arkadaşım söyledi ben devlete gidiyorum . Özele geçmeyi düşünmüştüm onu önermişti . Ona da bir başkası önermiş .
esmos27-e Feyzanr41 ben bir kere gittim çok iyi bir doktordu ayşegül hanımda öner beyde iyiler öner beye de detaylı için gitmiştim