Bugün ikili test sonucumda 12 hafta 3 günlük bebeğimin edward sendromu riski 267 çıktı. 250 altındakiler için amniosentez yapılıyormuş, benden gen testi istendi. Bu bile çok korkmama yetti. gen testi için bir numara verildi ve yarın onun için kan vereceğim aynı şeyleri yaşayanlar var mı?