Kızlar merhaba
O kadar moralim bozuk ki.. bugün kontrolüm vardı, 38 haftalık olduk. Bebeğimin kilosu 2850 görünüyor 🤦🏻♀️ evde sürekli eşimle ailesi yüzünden sorun yaşadık bu ay ve resmen her günüm ağlamakla geçti. Her şey üst üste geldi şimdide bebeğimin kilosunun bu kadar az olması ve karın bölgesinin 2 hafta geriden gelmesi tamamen sıfırladı beni. Çok mu küçük sizce bebeğim🥺