Ben içiyorum şekerli evet ama bir çok şekerli içeceğe göre kalorisi yüksek değil hem de asitli olmayan tercih edilebilir içeceklerden hiç bir zararı olmaz sadece kendi kilonuzun kontrolünü yapmak isterseniz kola vs içmemeye çalışın asitli ve aşırı şekerli içeceklerden uzak durun.