Hamile kaldığımı öğrendiğimde çok dua ettim inşallah tiksinirim yoksa kendim bırakamıcam diye. İlk hamileliğimde azaltarak 16-17. Haftamda tamamen bırakmıştım. Ama bu hamileliğimde hiç umudum yoktu. Çok şükür ki tiksindim eşime bile evde içirmiyorum kokusu inanılmaz rahatsız ediyor. 3 haftadır içmiyorum 🙏🏻