Kızlar gözüme jabon yapıştırıcısı gitti hastaneye gittim hemen temizlerler girişte belirttim hamileyim diye ona göre ilaçlar kullanıldı reçete yazarkn de belirtim doktor lar konuştu bebeğe zarar vermiycsk ilaçlar yazıldı ama bn yine de tereddütlü yüm aranızda göz damlası kullanan varmı