Minau Bebeğim 39+6 haftalık doğdu sabah suni sancı başlandı suni sancılara tepki vermeyen bebeğim öğlene doğru sezaryene doğum ile alındı ama akciğerin de hırıltı varmış hemen yoğun bakıma aldılar bugün 9. Gün aynı sıkıntıyı yaşayan var mıdır