Şuanda 21+3 Bu gün detaylı ultrasona gittim herşey yolunda ama tek bir sorun var Rahimden bebeğe giden sağ ve sol damarda çentik varmış ve bu yüzden bebeğe fazla kan gitmiyormuş ve geriden geliyormuş dendi bunun üzerine kan sulandırıcı verdi asprin bunu yaşayan arkadaşlar var mı aramızda acaba bi bilgi verse