Hilalmvc Kızlar 39+2deyiz ve doktorum ilk defa bugün çatı muayenesi yaptı ve uyardığını söyledi Sonrasında regl ağrısı,karin sertleşmesi yaşamaya başladım. Bundan dolayı da hareketleri tam hissedemiyorum gibi. Benzer durum yaşayan var mı?
Goksu_argum_1 Hilalmvc bende 38haftamda yapmiştim sonrasında karın ağrısı olmuştu ama bı kaç saatte geçmişti karın sertleşmesi de oldu ama bebeğimin hareketlerinde degişen bişey yoktu
Hilalmvc seyda53 Goksu_argum_1 ay bilmiyorum kızlar regl sancısı geçmedi sertleşmem de aynı şekilde. Sabahtı muayenem
Hilalmvc Ceyocey bir süreklilik var canım ara ara rahatlatıyor ama devamlilik var rahat ettirmedi kaç saattir. Ama beni en çok tedirgin eden sanirim sertleşmeden dolayı rahat bir şekilde yavrumun hareketlerini hissedemiyor olmam. Karnımın sertliği inmedi ki hareketini hissedeyim
Hilalmvc Busraaao bizde de tık yoktu bugüne kadar bugün çatı muayenesi olunca başladı canım. Tedirgin olmuyor değilim yarına kadar beklicem geçmezse gidicem
Ceyocey Hilalmvc benim doktorum da çatı muayenesinden sonra benzer şikayetlerim olunca takip et dakika tut eğer 10 dk bir kasılıp sertleşme olursa hastaneye geçelim demişti. O yüzden süre takibi yapsan iyi olur canım.
Edosko26 Hilalmvc aynı durum bende de var ya karnımda sertleşme var ama tek fark bebeğin hareketlerini hissedebiliyorum. 2 gün önce çatı muayenesi yapıldı dün geceden itibaren regl sancısı çekiyorum sanki olacakmışımda olamıyormuşum gibi öyle bir ağrı. 🙄
Serife2323 Yorumları okuyunca biraz korktum açıkçası haftaya kontrolüm var 35+6 olacağız doktor çatı muayenesi yapacağını söyledi erken mi bilemedim.