Anneyimbennanne Sezeryan olacagmz için yanımızda hoşaf fln götürmeniz gerektiğini söylediniz. Hadi bı de tarif verin de yapalım 🥰. İncir ,kayısı ,vişne ,elma. Vs. Vs. Şunun şurasinda bşy kalmadı doguma 🙄☺️ ..
Yazmelegi_ Anneyimbennanne ben genelde kayisi yapıyorum Önce ne kadar yapacaksam onu alıyorum gnelde 1 kase kayısı katıyorum önce güzelce yıkıyorum orta boy tencereye yarısına gelecek kadar sıcak su koyuyorm içine seker atıyorum damak zevkine göre kaynamasını bekliyorum kaynadıktan sonra cekirdeksiz siyah Üzüm varsa onu atıyorum icine yoksa kuş üzümü atıyorum birde 3.4 adet Karanfil atıyorum 2.3 dk daha kaynatıp kayısıları atıyorum 20.25 dk kaynıyor kısık ateşte sonra bakıyorum sekeri az ise ekliyorum veya suyu az ise su ekliyorum sonra kavanozlara koyup ılık olduktan sonra dolaba atıyorum
Nazlimom Anneyimbennanne kayısı hoşafı yapın hem süt artırıyor hemde sezeryan sonrası gaz cıkarmak icin gerekli
Knergiz Anneyimbennanne Sütaş Kompostom ☺️ 2 su bardağı dut kurusu 1 su bardağı kuru kayısı( ek olarak diğer meyve kuruları da olabilir) 7-9 hurma 2-3 kabuk tarçın 5-6 karanfil 3-4 litre su Kaynayınca 6-7 dk sonra kapatın. Ebemin tarifi çok memnun kalırsınız bana dua edersiniz 😊
-_Esra_- Annem bir hoşaf yapmıştı bana doğumda ; Kayısı erik vişne karadut incir çilek portakal kurularını kaynattı içine karanfil ve çubuk tarcın attı 2 su bardağı da şeker koydu 1 saat kaynadı sonra blendırden geçirdi soğuyunca posalı bir şekilde içtim.
Anneyimbennanne Yazmelegi_ Erkenden yapsam bsy olur mu dolapta acaba ? Yoksa hastaneye gtmeden birgün önce mi yapmalym
Yazmelegi_ Anneyimbennanne gitmeden bir gün önce yapın erken yapınca ister istemez bozulma yapabiliyor
Anneyimbennanne Knergiz Ya ekran görüntüsü aldım şimdi 🥰❣️ umarım yapablrm . Çok teşekkür ederim. Ne süt yapar ama 🤓
Knergiz Anneyimbennanne ağustosta doğum yapmıştım dolaptan çıkarıp çıkarıp içmiştim çok iyi süt yapıyor 😊