Kızlar ikinci hamileligim.. bir normal dogum yaptim ama suni sanci aldigim icin kendi sancimizin nasil oldugunu kesdiremiyorum.. regl agrim vardi dun doktordan geldim biraz riskli oldugunu erken dogum olabilecegini soyledi oglumu bile kucagima almama izin vermedi.. dunden beri herseyiyle esim ilgileniyor simdi ablamlara geldim.. ama geceden beri bi agrim var anlatamam nefes kesiyor.. karnimda sanki 100 kg tas varmis gibi bebek toplaniyor.. karnima dokunamiyorum sanki yara gibi ve geceden beri 6-7 kere bi sanci oluyor (cok afedersiniz) sanci sanki popoma vuruyor o an nefesim kesiliyor nolur bu nedir bi soyleyin🥹🥹 doktorum yurtdisina cikti gidemiyorum