Enas2365 merhaba, ben de nipt panaroma yaptırmıştım, 8000₺ civarındaydı fiyatı; hemşire eve gelip bir tüp kan alıp yurtdışına göndererek tamamlandı testimizi, zaten kargo takip numarası vs ile ben de takip edebiliyordum durumunu. 10 gün içersinde de sonuç çıkmıştı zaten, aynı dönem fetal dna testi yerine ikili-üçlü tarama tercih eden bir yakınım vardı, önce down riski yüksek dediler, sonra değil dediler, büyük ihtimalle down olacak dediler tekrar en sonunda çok zor bir bekleme süreciyle o da yaptırdı ve şükürler olsun bir anormali yoktu. Em güzeli gerçekten bu seçeneklerden yararlanıp, sürecimzin tadını çıkarmak bence🤍