Nefeslina Bir kasık yemekle sankı dunyaları yemış gıbı oluyorum ve nefes alamıyorum cok sıkıldım artık varmı benım gıbı olan 🤦♀️😞
Yildizim Nefeslina kaç haftalıksın eğer yeni ise gebeliğin bu normal geçer bir süre sonra hatta kilo bile verirsin
Ssseval Nefeslina bende yemek yemek istemiyorum canın çekmiyo, ama açım da😂 arada kalıyorum. Bişey çekse canım yapıp yicem . Etrafımda kimse yokki gidiyim karnımı doyuruyim
Nefeslina Yildizim hayır 3 e gectık ama yemek yıyemıyorum artık asırı tokluk hıssı verıyo bı tabak corbayla 😞
Nefeslina Ssseval ya ben herseyı yapıorum yerım dıye ama saolsun esıme yarıyo 🤣ben degıl o bızım yerımızede yıyo
Ssseval Nefeslina benim eşim yemek seçiyo , ev efsane bazen yapılan yemekler kalıyo. Yese belki canım çeker yerim
Nefeslina Ssseval ayy yok yaa hatta hamıle kalmadan once cok sey yıyodum herseyı ıstydum sımdı hıc bısey yok esım dıyokı sen hep hamıle kal 🤣🤣
Ssseval Nefeslina bende meyve ile yaşıyorum herkes şeker hastası olcaksın baskısı yapıyo sağolsun canan karatay herkese öğretti😂
Yeniievli keşke bende senin gibi bi kaşık yiyince tıkansam😂 30 haftalığım halen doydugumu anlamıyorum. kendime ekmek ve yemek belirliyorum sofradan aç kalkıyorum yarım ekmek bi tabak yemek ve pilav yememe rağmenn
Nefeslina Yeniievli ooo masallah ya keske bende yemek yıyebılsem hasret kaldım doye doya yemek yemeye