Nsbglmz ara sıra oluyor sancı ama kasılma hep var ay sonuna kadar dinlenecem uzanıyorum kendimi yormuyorum ay başı yada ortası gibi zaten doğum bekliyoruz inşallah senin minik de zamanını bekler sabreder Rabbim sana bağışlasın ❤ doktor ne dıcek bakalım sonucu yazar mısın dualarım seninle