Smyra_1609 Kızlar 32 haftalık hamileyim dün akşamdan beri vajinanın sol tarafında aşırı bi ağrı var iğne batma hissi gibide oluyor sizce bunun sebebi ne olabilir biraz araştırdım doğum başlama belirtisi vs.diyordu korktum biraz
Papatyaaa__ Smyra_1609 doğum belirtisi olamaz çünki 33haftadan bu yana o ağrıyı çekiyorum 39+1oldum hala doğurmadım ama doktora gittim bebeğin başı aşağı dönmüş dedi belki sizinde başı dönmüştür doktora gidin isterseniz🌼
Madeinpelin Smyra_1609 ben de 33 haftalığım arada oluyor sanki çıkmak istiyormuş gibi ama başı aşagı döndüğü içindir dediler biraz geçtikten sonra yukarı çıkıyor rahatlıyorum. Ama geçmiyorsa bir sorun olabilir Allah korusun su bitmesi filan. Bence mutlaka görün
Yasminkrc Smyra_1609 ben dogum yapali 2.5 ay oldu. Hamilelikte en zorlandigim sey o ağrıydı. 24. Haftada basladi benimki yatalta sagdan sola donemezdim bende cok korkardim erken felan mi dogurcam diye hic bisey olmuyo 39+1 de sezeryan oldum hic sanci yoktu normal doğursam 40 i gorurduk 🤭 dogum yapinca geciyo o ağrı hic merak etme
defnezumram Smyra_1609 canım daha bununla ilgili bugün gittim doktora yürürken falan batma oluyordu vajinal emfeksiyon çıktı
Smyra_1609 Papatyaaa__ aşırı bi ağrı ve asla geçmiyor canım otururken bile rahatsız ediyor kontrolümde yeni geçti 2 Ağustosta diğeride
Papatyaaa__ Smyra_1609 o zaman başı dönmüştür ben gece uyuyamiyordum oturamıyordum keza oturduğum zaman kalkamıyordum ve yürüyünce zorluk çekiyordum inşAllah dönmüştür 2 ağustosa bişey kalmadı banada haber edersiniz merakta bırakma☺️🌸
Smyra_1609 Papatyaaa__ tabi ki canım ama dönmesi için henüz erken değil mi daha 32 haftaya bugün girdik
3Tospikannesi Smyra_1609 erken değil benim kız 28.haftada gittim doktora doğum pozisyonu almış dedi şuan 33 haftalığız hala aynı çok şükür benim normal doğum 3.çocuk vajinaya baskı oluyor rahim büyüyor haliyle bebek de baskı yapıyor ve doğuma hazırlık yapıyor vücut
Madeinpelin Smyra_1609 evet çok bazen Allahtan sonra geçiyor dayanılmaz oluyor çünkü. Ben de tekrar bebebgın döndüğünü düşünüyorum. Siz de sürekliyse asagıdadır ve dönmüyordur
Smyra_1609 Madeinpelin evet sürekli ağrıyor dün akşamdan beri hiç geçmedi ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum
defnezumram Smyra_1609 bebekte dönmüş aynı zamanda ondan da olmuş olabilir seninde benimkide 30 haftalık