Ayse321 Kızlar doktora gittim bebek oluşmuş ama kalp atışı alamadı alltan muayene oldum yine kalp atışı almadı haftaya gel belki duyarız dedi böyle olan varmi eğer duymazsak kürtaj olucam
Shebaby Ayse321 canım yani daha erken ilk gebeliğimde 7. Haftada duymuştum hatta doktor 6. Haftada kalp atışını ben görüyorum ama ses gelmez şu an haftaya net duyarız demişti hatta bir tanıdığımında 8. Haftada duyuldu hemen telaş yapma olmadı başka doktora da gözük
Ayse321 Tuubaoz ay inşallah ya 4 cu gebeliğim bu nerdeyse ilk gebeliğim boş gebelikti düşük yaptım ondan sonra oğluma hamile kaldım oglumu doğurdum geçen sene hamileydim ama bebeğim 9 haftada kalbi durdu ve kürtaj oldum bu da öyle olur diye endiselendim