Zelihaa23 yani. İnsan korkuyor elbet. Benim 5ay önce 10.haftada düşük oldu. O gece uykum gelmemişti o gün de midem bulaşmamıştı ve düşük oldu aniden. Şimdi ise yine ara sıra belirtiler kesiliyor ama çok şükür bebek sağlam. Kısacası olacaksa oluyor hiç belli olmuyor. Korkunun ecele faydası yok :(