Asel1211 O kadar muzdarip olduğum bir konu ki.. Yıllardır var bende ilk hamileliğimden bir ay önce geniz etlerini yaktırmıştım peşine hamile kalıp daha kuru havası olan şehre taşınınca bir iki sene kadar güzel gitti. Sonrasında daha kuvvetli şekilde geri geldi. İnat ettim ilaç kullanmicam diye ama en son hiç nefes ve koku almayınca gitmek zorunda kaldım. Son evrelerdi kortizonlu iğne ve ağır antibiyotik tedavisi başladık. Hem iç kemik eğriliği hem full sinüzit vardı ameliyat kaçınılmazdı yani. Üçü için ameliyat oldum olduğum haftada hamile kalmışım meğer. Geçti mi dersen hayır en ufacık toz veya bahardaki polenlerden tekrar hapşırıklar başlıyor, eskiye göre daha iyi sadece. Hamilelikte de alerji ilacı kullandırmıyorlar diye biliyorum. Yani maalesef ki alerji testi yaptırıp sorunun kaynağını bulup ondan uzak durmak dışında bir çare yok,ki o bile tam çözüm değil🤦🏻♀️ üstelik kötü olan da genetik olarak çocuğa da geçiyor oğlumda 7-8 aylıktan beri alerjen. Başta vücudunda yaralar sonra kafasında ciddi yaralar olarak çıktı şuanda onda da hapşırık tıkanıklık vs 🥲 umarım kalıcı bir çözümü bulunur da hepimiz kurtuluruz yoksa hayat kalitesini aşırı düşüren bir şey