Kızlar büyük tansıyiyonum 12 küçük tansıyon 7 nin altında çıkıyor gebelik zehirlenmesi olabilir tuzuna dikkat et demişdi doktor bu değerler normal mi içimizmde yaşıyan bu durumu bilen varmı çok korkuyorum doğum felan sıkıntı olur diye yorum hapın kızlar lütfen