Kızlar merhaba, kafam çok karışık. Doktorumuz 12.haftada %70 kız demişti. 16.haftda netleştirmek için gittik ama bu sefer emin olamadı. Diğer gittiğimizde daha netti. Dediki bacak arası boş görünüyor ama kordon yanıltıyor olabilir, arkasında saklanan bir pipi olabilir 🤓 Haftaya tekrar çağırdı bi kez daha bakacak. Bilenler, anlayanlar varsa yardımcı olabilir mi sizce cinsiyetimiz ne olabilir, ilk gebeliğim olduğu için meraklı ve heyecanlıyım ☺☺

