Kızlar ben daha önce merkezdeydim şimdi bi ilçesine taşındık burda da küvez falan yok doğum yaptiriyorlarmis ama korkuyorum ya erken olursa ya bişey olursa sevk veriyolar sanırım merkeze özelde yapmak daha mı mantıklı ilçedeki devlet hastanesinde doğum yapan var mı ?