Elifelibass olursun gene sezeryanda keike bu şans normal bekleyenlerde olsa 39. Haftadayım sıfır sancı sıfır açıklık sezeryandan çok korkuyorum asıl o daha kötü geliyor banada tabiki yanlış anlama seni eleştirmiyorum asla herkesin korkuları elbette farklıdır ama normal doğum zaten adı üstünde normal belli bir açıklığa eriştikten sonra acısız çıkıyor vajinada sadece yıpratan sancısı oda bende sezeryandan bin kat iyidir umarım sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza 🫶🏻