kızlar selam🩷🌸 32+3 olduk. Nstye girdiğimde sancı çıktı. Doktorum beğenmeyip 2.kez NST istedi. Değerler 2.sinde düzgün çıktı yalancı sancı gibi. Haftasına göre bu durumu yaşayan var mı? Doktor normal dedi ama yine de aynı durumu yaşayan varsa ve cevaplarsa çok iyi olur🥺