Merhaba kızlar,bugün 27+2 olduk. Sabahleyin sağlık ocağına gidip tetanoz aşımın ikinci dozunu vurdurdum ve kolum çok ağrıyor. Birinci dozda hiç böyle ağrımadı,ne yapmam lazım geçsin diye acaba? Bir de tartıldım bu kadar ayda 6.5 kg almışım,daha fazla kilo almamak için ne yapabilirim sizce ? Yürüyüş yapıyorum neredeyse her gün ama İzmir’deyim ve aşırı sıcak,bazen çıkamıyorum acaba ondan mı fazla kilo aldım bilmiyorum. 27 haftalık anneler sizde durumlar nasıl ? Gelin muhabbete 😂