K-97 Regli bitiminin ilk günü testin bu kadar koyu çıkması normal mi sizce yumurtlama Mıdır bakarmısınız 
Mavilisa K-97 çok koyu çıkması lazım canim, bu çizgi normal. aAyrıca regl bitiminden hemen sonra yumurtlama olabilir, benim öyle oldu, takibe devam et 😉
Mavilisa K-97 bak benim hemen ertesi gün yumurtlama oldu 😬 test yapmasam hayatta bilmezdim 😅 14. Günde ne çıkacak acaba? Heyecanla bekliyorum
K-97 Kivircikkuala yaaa şeninde yumurtlmadan önceki gün baya koyu çıkmış demi bende yakınımdır belki canım
K-97 Mavilisa umarım gönlünce olur canım bende bu ay çok kararsız kaldım ovu testi de biraz morel bozuyor tutmayınca
Kivircikkuala K-97 geç yumurtlamayla hamile kalmanın bi alakası yok 28 günde adet gören bir kadın 27.gün yumurtlayıp hamile kalabilir yani