damla68 Kızlar merhaba bugün 15 hafta oldum 1-2 gündür vajinamda bi ağrı var ara ara oluyo iğne batar gibi bugünde sol kasığımın üstüne doğru bi sızı var bebek büyüdüğü için midir? Sizde nasıldı