miray_aden Kizlar demin saglik ocagindan telefon aldim bir ebe arayip takip yapilmasi gerektigini soyledi ve asilarini oldun mu dedi yok dedim? Tetanoz asisi olman gerekiyor yarin gelebilir misin dedi. Ben hep normal hastaneye gittim doktorum bana boyle birsey soylemedi yaptirdiniz mi siz? Gidiyim mi ne yapayim
Gecemboncugumm miray_aden merhaba canım. 21+2 yiz biz de. beni de sağlık ocağından iki gün önce aradılar dün gittim. Daha önceden özelde gittiğim doktora sormuştum tetanoz aşısını yaptırmalı mıyım diye. 5 yıl içinde tetanoz yaptırdıysan gerek yok dedi. 4 yok önce yaptırmıştım bu yüzden sağlık ocağında tetanoz aşısını sorduklarında olmayacağım dedim. Kan tahlilime, tansiyon ve kiloma baktılar. Tetanoz size kalmış zorunluluk yok ama bence önce kadın doğum doktorunuza danışın. Bazıları önermiyor da çünkü.
A-eren Aysee1123 sağlık ocağıda takip ediyor zaten sağlık ocağında aşılar yapılıyor bende bugün gittim bebeğini hissettiğin zaman gel aşını yapalım dedi
Fly0792 Benim doktorum 28. Haftada Adacel isimli aşıyı yaptırmamı önerdi. Difteri , boğmaca , tetanoz ve çocuk felcine karşı koruyormuş.
miray_aden Gecemboncugumm Doktoruma ulasamiyorum 😔 Hayatim boyunca hic tetanoz asisi olmadim canim onun icin yaptir dedi ebe hanfendi bilemedim bende zarari yoktur insallah