Esraesra08 alakası yok. Bebegin doğunca ebeler doktorun göğsüne bakıyor süt akıyor sen şaşırıp kalıyorsun. İlk hamileligimde böyle oldu. Allah in verdiği o duygu ile geliyor. Gelmeyecek diye düşünüp kendinj o strese sokma. Bol bol bebeğini kokla al kucağına o Sevgiyle bak nasıl sütun oluyor😊 Sağlıkla dünyaya getirelim insallah bebeklerimizi🤲🏻