Benim ikinci doğumum olacak devlet hastanesi cazip geliyor testlerimi devlet hastanesinde yaptırıyorumgebe okulunda çok ilgileniyorlar devlette yapmam için. Ama kontrolleri özel hastanede yapıyorum çünkü devlet hastanesine randevu alıp gitsem de saatlerce işimi halledip çıkamıyorum. sancı odasında bir yakınımız da bizimle gelebiliyormuş. Ama hemşireler çok cana yakın olmayabiliyor. Benim ilk doğumum ağrısız normal doğumdu inşallah yine öyle düşünüyorum. Ama cesaretli değilim maalesef canım acıt diyekotkuyorum biraz nazlıyım. Özel hastanede daha çok ilgileniyorlar sanırım kendimi daha değerli hissetmek için yine özeli tercih edeceğim.