Kızlar 7 haftalık hamileyim henüz kalp atışını duyamadım bebeği göremediler ama benim aşırı midem bulanıyor üşüttüm sanırım dün acile gittim 6-7 defa kustum serum verdiler ağrısı geçti gibi ama yine midem bulanıyor ara ara ağrıyor da prilam yazmış kodu hatalı yazdığı için 89tlye alacağım ilacı 215 tlye alabiliyorum o yüzden henüz almadım evde neyle geçirebilirim bi fikri olan var mı lütfen her an kusucak gibiyim ağrısı zaten bir yandan 😔