Oğlumla kızım arasında toplam 2 yaş olmuş oluyor. Pazartesi günü ne nasipse, doğum olacak. Ama aşırı gergin, stresli, üzgün ve sürekli ağlıyorum. Oğlumu kapıda bırakıp ameliyata girmesi beni hem korkutuyor hemde aşırı üzüyor. 2. Sezeryan zor mu nasıl kızlar? Tabi herkesin acı eşiği farklıdır. Ama biraz rahatlamaya ihtiyacım var. Dualarınıza talibim🥲