Seydatuncer 18. Haftadayız doktorlar ilk haftalarda koza benziyor dedi şimdi başka bi doktor kesin erkek bundan daha net göremem dedi ilk bebeğim kızdı Buda erkek denince insan tam emin olamıyor acaba Kızlar bakar mısınız ya
guzelanne01_ Seydatuncer kesinlikle erkek canım☺️Kemik yapısıda erkek zaten 1 kızım 1 oğlum var ikisindede direk anladım Bende bakıyorum zaten cinsiyet tahminine
rabiaozcans Seydatuncer bende kesin olarak erkek gördüm. kordon falan değil gibi duruyor. sağlıcakla gelsin inşaAllah💖
Seydatuncer guzelanne01_ ya inşallah ilk koz sonra kesin erkek dendi ya çoğu kişi dur belki öyle değil falan deyince çok kararsız kaldım
rabiaozcans Vilvilvil ben kııız diyoruuuum ve yanılacağımı pek sanmıyorum😍💖 çıkıntısı vücudu ile aynı paralelde çünkü. yukarı doğru olsa erkek derdim:) bende şuan hamileyim benimkide böyle görünüyordu. neticede gerçekten kız olduğu netleşti 9 gün önce😁
Yeniann23141 https://mutluresim.com/images/2023/07/19/nbEYOr.jpgbanada bakarmisiniz burda 11 haftalikti suan 14 haftalığına yarın kontrolünün var bakalim kimler bilecek