Hepinize merhaba ben 13 Gün önce aşılama yaptırdım aşılamanın 7. Gununden itibaren bütün idrar testlerim pozitif çıktı silikte olsa çizgi vardı en son dün yaptığımda tekrar silik çizgi görüp hastaneye gidip kan verdim kan sonucum 0.53 çıktı ama ne demek olduğunu bilmiyorum asilamanin 12. Günü bu değer çıktı ve bugün kahverengi lekenme yasiyorum çatlatma ignesininde 15. Günü sizce kan değerim yukseliirmi lütfen bilgi verin