Kızlar dün durduk yere kanamam oldu. Haliyle hastaneye gittik. Serklajım var bu arada. Alttan muayene edildi açıklık yok rahim ağzı kapalı. Elle muayene edildi yumuşama yok birşey yok. Plasenta sağ yan duvarda, yaşlanma yok. Rahim damarlarında problem yok, kordonda çentik yok kan akımı iyi. Nst bağlandım 0 sancı. Enfeksiyon yok tahliller temiz. Sebebini bulamadık kaldık öyle. Bilgisi olan, yaşayan birileri var mı ? Fikirleriniz nelerdir paylaşırsanız sevinirim.