Nuniss Arkadaşlar Allah nasip ederse 15 20 güne bebeğim doğacak Ağustos ayı malum çok sıcak nasıl giydireceksiniz bebişleri
zeynozey Nuniss aynı tarihlerde doğumum benimde🤲🏻 biz ne giyiyorsak 1 tık kalınını giydiricez. Kısa kollu zıbınlar, kolsuz zıbınlar, ince müslin bezle kundak tamamdır 😅
3Tospikannesi Nuniss ince uzun takım yada tulum eldiven ve kundak kullanmicam ☺ adana daha sıcak olduğu için daha sonra yarım zıbınlar
Nurcihannan Yani ben hastane çıkışı aldım ilk 1 hafta hastane çıkışı giyidiririm yeni doğdugu için çok üşüyolarmıs
Nuniss Nurcihannan bende hep uzun kollu takımlar aldım şimdi acaba kısa kollu zıbın ile uzun bir alt yeterli olur mu diye düşünüyorum 😊
Nurcihannan Nuniss yani hastane çıkışları hep uzun kollu. Öyle olsa yaz için ayrı hastane çıkışları olurdu kısakollu falan demekki bebeğin üşüme durumu var