Sultannn Selam kızlar ben çok kararsızım oglumuz olucak isimde kararsızım sizce Kaan Mı yoksa Aliyar mı? Bu iki isim arasında kaldık
Dimple23 Bizim babamızda aliyar istiyo...büyük oğlumda ertuğrul....dedim isterseniz diriliş ertuğrul olsun 😂
Sultannn Dimple23 hahaaa benimde eşim aliyar istiyor diriliş Ertuğrul’da duydu 😂ah su filmler ne Koycam şimdi ya
bebegimvben Dimple23 benim oğlum olucak ismini Alperen koyucaz. Allah nasip kısmet ederse. Eğer 2. Bir oğlum daha olursa Alparslan düşünüyoruz 😇
Dimple23 bebegimvben bende erkek çocuk çok rabbim sağlıklı uzun ömürler versin onlara daha koyacak isim bulamıyoruz bide yetmezmiş gibi hep çift isim Eyüp Yüksel Efe yusuf Enis yiğit 4. Oğlumuzda yolda isim kalmadı 😂
Sultannn Dimple23 masallah allah uzun ömür versin daha çok versin 🤩 benim ilki de oglan onun adı arda Buda ikinci ogluş 😍