GizeemArslaann Kızlar selam. Bikaç gün sonra 15 haftalık olcaz ve dün gece bi anda sağ kasığıma ağrı girdi. Yatınca geçti ama bugün de hafif hafif yine ağrı giriyor. Normal mi sizce bu durum?
Sibel_72 Kendinizi çok yormayın fazlada yürümeyin bir kaç gün dinlenin bebeğin büyümesinden kaynaklı kasık ağrısı ama Kasık bide bel agrırsa hastaneye gidin bence
Merall06 Rahim büyümeye çalıştıkça bende de kasık ağrısı kramp benzeri şeyler oldu kanamanız olmadığı sürece endişe etmeyin ama kendinizi de yormayın dinlenin gayet rahat olun ☺