Kızlar 10.haftadan itibaren sabahları aç karnına çok bulantım oluyodu geçen hafta baya azaldı hatta yavaş yavaş bitiyo diye seviniyodum bu hafta resmen yeniden hortladı sadece sabah da değil kahvaltı yapıyorum yatışmıyo geri kusuyorum normal mi bu? Bi de sıcaklardan mı artık bilmiyorum ama öğlenleri bayılmış gibiyim klimayı açsam çarpar diye korkuyorum biraz açıp geri kapatıyorum açmasam evde pişiyorum sürekli bi uyku hali.. 2.trimester hani hamileliğin balayıydı daha hiç rahatlayamadım siz bu haftalarda nasılsınız özellikle uyku oluyo mu öğlenleri bulantısı devam eden var mı