@Kubrarmz hiç üzülmeyin sezaryen olsa da hayırlısı olsun, ben 2 tane normal doğum yaptım ikisinde de perişan oldum 30 günde ancak iyileşebildim dikişimin sayısı belli değildi 1 ay oturamadım, normal diye herşey kolay olmuyor, kuzenlerim hepsi sezaryen yaptı benden bin kat iyiydiler, normalde doğumdan sonra herşey bitiyo ohhh süper diyenlere de inanma, belki doğumu kolay olanların çok güzel toparlanmaları olmuştur ama zor doğumlar da sonrası da zor oluyor, ben şimdi 3. Yü doğum yapıcam sezaryen istiyorum